onsdag 26 oktober 2011

när josefine kom och hälsade på, pt. 2

en fin dag kom jossan till mig. jag hämtade upp henne på tågstationen, sen åkte vi till whole foods och köpte soppa som vi tog med oss till dolores park för att ha lunch.

Photobucket
svingullig liten fralla kom och bara var helt gullig. en sån ska jag ha!

Photobucket
precis vid parken ligger bi-rite creamery, dit gick vi och köpte glass!

Photobucket
josefine!

Photobucket
San Francisco city hall i väntan på bussen.

Photobucket
vi åkte till en jättemysig tapas restaurang i the mission som heter Loló.

Photobucket

Photobucket
vi beställde räkor, mini lamb sliders och grillade kronärtskockor med mint ailoi. dör så gott.

Photobucket
efter maten tog vi oss till buckshot för att möta upp med min vän jimmy, har inga bilder därifrån dock. efter lite öl och photobooth tog vi oss hemåt igen. sån himla mysig onsdag!

1 kommentar:

fröken j sa...

åh vad fint!!! saknarsaknarsaknar!! vi är allt bra mysiga, du&jag.