torsdag 27 oktober 2011

chinatown, fortunes & pumpkin patch

Photobucket
josefine och jag tog oss downtown, kollade lite i affärer och tog en kaffe på union square.

Photobucket
promenerade bort mot chinatown. fint som alltid!

Photobucket
vi gick till ett båtsushiställe för lunch.

Photobucket
california rolls är det enda jag äter. så himla gott.

Photobucket
gick och kollade i alla femtusen affärer, som ser likadana ut. men fina rislampor är det ju.

Photobucket
innan vi åkte hemåt köpte vi en påse fortune cookies.

Photobucket
den här..

Photobucket
och den här..

Photobucket
och den här, fick jag! YEEESSSS!!!

Photobucket
åkte och hemtade upp mimi från skolan. sen åkte vi till pumpkin patch igen för att jossan ville ju också ha en pimpa att karva på halloween. soligt var det minsann!

1 kommentar:

fröken j sa...

åh! jag vill tillbaka!!!! haha, ursäkta om jag överöser dig med kommentarer, men jag tycker iallafall att det är roligt med kommentarer..