torsdag 15 september 2011

dag 7 & 8

Photobucket
dag 7 åkte vi till fisherman's wharf. kollade t.ex på sjölejonen.

Photobucket
sedan åt vi lunch på boudin's som är ett bageri och en restaurang. vi åt soppa i brödskål!

Photobucket
ben&jerry's till efterrätt. efter den här bilden hittade jag för övrigt $50 på marken. score! sen började jag jobba och mamma och farmor tog färjan till alcatraz.

Photobucket
dag 8 farmor ville ta det lugnt hemma, så jag och mamma gick ut för att äta lunch själva. vi gick till harry's bar som också ligger på fillmore. yum! efter detta åkte vi och mötte upp med ebba i the mission för glass på bi-rite. jag åt en SVINgod med vitchoklad och hallon.

Photobucket
på kvällen åkte vi på baseball match i oakland.

Photobucket
hela värdfamiljen var där för att cap, äldsta barnet, sjöng nationalsången med sin kör

1 kommentar:

Maria sa...

Så mysigt vi hade det när vi åt de där goda hamburgarna. O jag fick träffa din "boyfriend" med Kalle Anka-rösten. En söting minsann!! O fina Ebba!!