söndag 16 januari 2011

extremt bra helg, helt enkelt

Photobucket
att sitta på taket.

Photobucket
att vara på efterfest till 5am.

Photobucket
att gå och köpa mat.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
att bruncha på taket i stekande sol.

Photobucket

Photobucket
att posa på taket.

Photobucket

Photobucket
att promenera i chinatown.

Photobucket
att gå i tusen miljoner backar.

Photobucket

Photobucket
att vara för varm i bara en tunn jacka.

Photobucket

Photobucket
att titta på utsikten.

Photobucket
att sitta på en uteservering kl 7pm. utan att frysa. i januari.

5 kommentarer:

My Ragnarsson sa...

men åh, det låter så härligt - allt i hopa!
och jag är så klart inte ett dugg avundsjuk på dig för att du suttit på ett tak i stek het sol!!!
puss, miss you <3

Maria sa...

Blir glad ända in i hjärtat när jag ser det här! Vilka fina bilder.... O jag längtar allt lite tillbaka till vackra SF o alla sköna backar!
O du är så fiiiiin <3

stinabroman sa...

åh gud vad fint och mysigt det ser ut. blir avis varenda gång du bloggar! antingen blir jag avis för att du är i USA eller blir jag avis på USA att dom har dig...

oftast båda två. <3 miss you

Emelie sa...

Underbara bilder!!! Åh! Bilden där man ser 3 stora backar är fantastisk!

lovisa sa...

tack så mikit. det är asbra o nice o gött. kom hit allihopa!<3