onsdag 13 oktober 2010

vegas & ett stulet äpple

vegas var asbra awesome bäst marvelous fabulous svingött galet swell sjukt nice.. ja, ni fattar nog!
fick världens sjukdom på köpet (halsont, frossa & huvudvärk, jättesynd om mig med andra ord) men det var det ju värt!
annars händer väl inte jättemycket. jag jobbar o går i skolan för fullt. världstråkigt! så PLEASE GOD låt det bli december fort. men vädret är på topp. uuuunderbart. ingen kyla här inte! o snart är det ju halloween. i like!
idag stal jag f.ö ett äpple. från dagisbarn!! ja, det är sant. jag erkänner. jag var hungrig o det såg så saftigt ut. känner att jag får
göra _minst_ dubbla goda gärningar om dagen för resten av mitt liv nu. för att jämna ut det hela liksom. hur som helst, saknar ALLA därhemma miljoner gånger varje dag. ni hälsar på lite dåligt tycker jag. puss o kram hejdå!

ni får två bilder från vegas, o två bilder only. det är ju liksom inte jätteintressant med tusen turistbilder o resten är inte för allas ögon, så att säga...

Photobucket
vi bodde så lyxigt att man inte ens behövde torka sig själv där bak. varför man nu skulle vilja ha hjälp med det.

Photobucket
träffade de här männen på stan också! tillägnad min bästa gudilicious, hilledutten o min fina sten!<3

5 kommentarer:

guddi sa...

VAAAAAAAAAA?!
varför sa du inget om varken toan eller J.D & turk?!? aAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH OMG OMGO OMG

hille sa...

mig då?! :c det är ju joshua i mitten också!

lovisa sa...

hhhhhahah SORRY gudi, jag märker att jag utelämnade, enligt dig, de viktigaste detaljerna!!!!!!

& SORRY hilleeeee, hade jag vetat hade han ju såklart vart till dig ): nu så!

Dejana sa...

Jag är så glad att Guddilicious har tagit fart nu ^_^ Eviiiil plan!

stinabroman sa...

åhåhåhåhGUD VAD FINT!!!! jag är så avis att jag trillar ihop en sväng. ellerrrreeeh,.

saknar dig min toker. snart är det vinter här, frosten är framme när jag cyklar till jobbet. snart kommer snön säkert komma och då kommer slask, då kommer jag få gå ensam och skratta över hur det låter och tänka på oss <3<3<3<3 kom hem.