måndag 26 april 2010

san francisco

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
lite folk

Photobucket
lördag
jag skulle ta mig in till, o ta mig runt i, sf för första gången själv
ni som känner mig o mitt icke-existerande lokalsinne kan ju räkna ut hur det gick..
det är lite skillnad på san francisco o eksjö!
till slut kom jag i alla fall rätt o mötte upp anna o elin för att åka till baker beach
det var gött o jag såg golden gate bridge, för första gången, minsann!
på kvällen blev det middag o bio med anna o en dansk au pair som heter vanessa

söndag
vaknade hos anna o sen mötte jag upp ylva för att
gå på baseball match, sf giants vs. cardinals @ at&t park
himla trevligt o vädret var så sjukt nice!
sen tog vi bussen till union square, njöt av varsin smoothie i
solen o blev även bjudna på party i seattle av mike 50plus..
efter det blev det middag o svinigt god cheesecake på cheesecake factory o
ylva fick en ny vän som jag tyckte var jätteäcklig!

tack alla iblandade för ännu en awesome helg!
har förresten varit här i mer än en hel månad nu! o jag har bara ca 45 helger kvar
hur ska jag hinna med allt?!

(hille!!! jag var på urban outfitters här,du skulle älska det kom hit o ta med dig gudi)

förresten igen, idag hade jag uppkörning för andra gången i mitt liv
o ifall ni ville veta så gick det galant!
puss o kram

5 kommentarer:

guddi sa...

hahaha, ÄLSKAR bilderna på dig på stranden <3 min spexiga kvinna!!
åhå
som vanligt
ser allt 24883748 gånger bättre ut än skitnässjö & äckelsverige. ehe.
jajajaaa hille åk dit o ta med mig!!

puss stumpan <3

lovisa sa...

det ÄR 24883748 gånger bättre!!
<3<3<3<3<3<3<3

josefine sa...

hahahah, så sjukt fin när du är sådär galen <333
och det ser hur underbart ut som helst!

Petra!! sa...

fisen! va kul att du verkar ha det så bra! me soo happi :> är lite avis må jag säga...
men du, tänkte på en sak.
jag älskar verkligen din bilder från NY, och mina väggar är så kala.
så om jag fick ditt medgivande, skulle jag inte kunna få göra canvas av två då? du kan jag få betalt om du vill, i natura så att säga ;D
PUSS&<3

Linn sa...

wow! älskar din bildstil! och hur du redigerar dem!